Kapadokya Gezisinin Ardından

Arkadaşlarım ben anlatmayı unuttum sanmayın. En son size falcı bacıların şovunu anlatmıştım. Bu güzel gösteriden sonra köylü kıyafetlerimizi çıkarıp cici bici giyinip yemek için aşağıya indik. Sanki o köylü kıyafetleri içindeki kişiler biz değildik. Kılığımızdan kıyafetimizden bambaşka birer kişi idik. Açık büfe yemek salonumuzdan keyifle yemeğimizi yiyip masadaki arkadaşlarımızla sohbetimizi yaptıktan sonra lobide oturup biraz sohbet ettik. Ama bu sohbet bizi kesmedi tabiki. Canımız eğlenmek istiyordu. Otelin barını açtırdık ve hepimiz orada toplandık.

Aman Allah’ım meğer bizde dökülecek ne çok kurtlar varmış.  Bütün kurtlarımızı döktük arkadaşlar. Terden öldük ama hiç umurumuzda olmadı. Pistten hiç inmedik. Sevgili ceviz ağacı aydının dans gösterilerini görmeniz lazımdı. Bir ara Gülay’ı alıp uçurduğunu gördüm. Gülay uçuş o uçuş hala kendisinden haber alınamadı.

Laytu ile göbek danslarımız, Emine’nin neşeli dansları, sayıl dostumun, nurun ve hatta sevgili Ayhan’ın danslarını görmeniz lazımdı. Müthiş keyifli anlardı. Bir ara bir baktım birileri tren olmuş, kendimizi peşpeşe tren halinde pistte dönerken bulduk. Ümit’in, Nermin’in daha doğrusu bütün arkadaşların oturduğunu çok az gördüm harika bir geceydi dostlarım.

Fakat çok ilginç belli bir saate kadar şükrü arkadaşımız aramızda yoktu meğer kendisi maç izliyormuş tabi gelince ondan acısını fazlasıyla çıkardık. Geldiği andan itibaren rahatsız olmasına rağmen aramızda oynamaya ve nail gibi resimler çekmeye başladı.

Terden sırılsıklam, yorgun ama bir o kadar mutlu neşeli geceyi bitirdik dostlarım. İlk günümüz işte böylesine dolu ve keyifli geçti. İkinci gün sabahımızda kahvaltıya en erken inen hatta ilk inen sevgili zümrüt avcısı idi. Çünkü akşam 7.30 toplanıyoruz diye duymuş. Bu yüzden en erken kahvaltıya indik.. Arkadaşların peşpeşe daha geç geldiğini görünce yanlış istihbarat olduğunu anladı ama ne fayda yarım saat daha az uyuduk tabiki.

Kahvaltı sonrası doluştuk servisimize. Yine keyifli sohbetlerimiz şarkı türkülerimiz eşliğinde dolaşmaya başladık. Yeraltı şehri harikaydı. Videolarını siteye ekledim eminim seyrettiniz. Şarap atölyesindeki kadehlerimizin bolluğu yüzsüzlüğümüzün kanıtıdır.  Çömlek atölyesindeki komediler resimlerde kendini fazlasıyla anlatıyor. Bir gön önce bayıldığımız taş atölyesine yine uğradık. Sevgili Bekir Arıkan’ın sevimli sohbeti ve muhteşem eserlerini yeniden gördük. Arkadaşlar yine alışveriş yaptılar. Öğlen yemek keyfimiz testi kebabı idi. Merasimle açılan testiden afiyetle yedik. Alışveriş yaparken çekilen nargile kalpak resimlerimiz sanırım eğlencemizi açıkça ortaya koydu.

Ama en muhteşem eğlencemiz yemekten sonra gittiğimiz Türk gecesi idi. Arkadaşlar çok büyük bir mekan. Oturduğumuz zaman altımızdan sıcak gelmesi önce bizi şaşırttı. Beton oturma zemini üstünde minder ama sıcacık. İnsanlar üşümesin diye bu aldıkları tedbir iyi güzelde o kadar sıcakki bizler minderleri çiftleyip öyle oturdu. o kadar fazla yani.. Bide alkol var. Düşünün artık harareti. Sevgili nailin dans ve içki servisi şovları yanı sıra sevgili Sadıkcan41 arkadaşımızın dansözün dibine kadar gidip resimler çekmesi enteresandı doğrusu.

Odalarımıza çekilmeden önce yaptığımız sohbetle birbirimizi yakından tanıdık. Ve çokta iyi oldu. Bunu Antalya toplantımızda da yapalım bence.

Geziyi ne kadar anlatsam inanın yeterli olmaz. Muhteşemdi. ve ben kişisel düşüncelerimi yazmak istiyorum artık..

Bu siteye gireli nerdeyse 1 yıl oldu. Çok istememe rağmen ilk kez bir geziye katılıyorum. Siteyi kuran bunca insanı bir araya getiren sevgili nur teşekkürler. Seni tanımak çok güzeldi. Yüreğin çabaların ve bizlerle bütünleşmen çok hoş.

Sevgili sayıl beyefendi kişilik. Hem neşeli hem hoş sohbet. Sevgili Sedat gibi bende seninle uzun uzun sohbet edememekten şikayetçiyim. Eminim Antalya’da bunu acısını çıkarırız. Seni tanımak harika, yüreğinden öptüğüm dost, harika bir insansın.

Handancım, canım. Organizasyondaki çaban katkıların harikaydı. Güler yüzünde öyle. Tarihi güzellikleri keşfetmek yerine tembellik edenlere alışverişlerle vakit harcayanlara gösterdiğin tepkiye de bayıldım valla. Haklısın kızının sevimliliği de geziye ayrı bir renk kattı.

Şansız canım arkadaşım seni zaten İstanbul’a geldiğinde tanımıştım. Bu gezi dostluğumuzu pekiştirdi. Senle paylaşılan her güzellik çok güzel.. Güler yüzlü dostum harikasın.. Seloş olarak bildiğimiz ama şuan gönül dağı nikine sahip dostum. Sessiz ama güler yüzlü beyefendi kişilik seni tanımak çok güzeldi. İhtiyar delikanlı aydın. Gurubun neşe kaynağı. Allah enerjini neşeni bozmasın. Güncem seninle fazla sohbet edemedim. Çünkü sana kıyamadım. seni sevgili yakamozdan ayırıp tekelime almak istemedim. Ama seni seyretmek keyifliydi. Yüreğinin güzelliğini zaten kısa zamanda keşfettim iyiki varsın. Tülay’ım, can. Sanki benim yarımsın. Bu kadar mı benzeşir bir insan. Şakacı, neşeli güler yüzlü yapıcı ve iyiniyetli, harika bir dostsun..

Kapadokya’da tanıdığım emine enerjine şaştım valla.. Gelincik, can dost. Güler yüzün, hanımlığın.. Ne desem az sana. may1960 en son gece yanyana kadeh tokuşturduğum arkadaşım. Seni tanımak çok güzeldi. Rüzgarsızlıktan yine transfer olan rüzgarsız tepe Sedat arkadaşım. itiraf edeyimki ilk etapta görüntünden dolayı ürktüm. Ama gezi içinde seni tanıdıkça çok sevdim. sen tanımak çok güzeldi. Daha çok şeyler paylaşacağız eminim kuzenim Ümitim, yakamozum. Yıllar sonra buldum seni ve bak birlikte eğlendik bile. Varlığın gücüm oldu canım benim.

Nailalper sana ne desem az. Enerjine çabana sevgi dolu yüreğine dostluğuna binlerce teşekkürler. sevgili Lütfü, İstanbul kahvaltısı dostum. Kahvaltı arkadaşlarım gelirse bende gelirim dedin ve geldin. Seni kardeşimden ayrı tutmadım. Sende bu sevgiyi fazlasıyla hak ediyorsun canım. Gülayım, kankam, ne zorluklarla geldik bu geziye ama değdi değil mi? seninle otel odasındaki dedikodularımız, neşemiz, eğlencemiz müthiş. Zaten seninle her şey güzel. Sadece bu gezi değilki.

sevgili zümrütavcisi. 1 yıla yakındır seni tanıyorum zaten. sen bu gezideki en güzel hazinesin. İyiki varsın, iyi ki geldin. Beyefendi kişiliğin bıyık altı gülüşlerin, kaliteli esprilerin, güler yüzün, derin bilgine rağmen rehberin önüne geçmemek için susma olgunluğun… Sana ne desem az. Varlığın için teşekkürler.

Unuttuğum atladığım inşallah kimse kalmamıştır. Ben bu gezi ile dinlendim. Eğlendim. Çok güldüm. Sizleri tanıdığım için çok mutluyum. Sizleri seviyorum canlarım